Välkommen

Först en bild på mej en varm sommardag

lämna gärna några rader om vad du tycker om den här bloggen

tisdag 8 september 2015

Sommaren 2015


En varm solig dag bestämde jag mej för att åka till nakenstranden vid havet. Jag var där tidigt och var nästan ensam. Jag hittade en fin plats och tog av mej kläderna och satte mej och bara njöt av dagen.
Det var varmt och jag badade, men det var kallt i vattnet så det blev ett kort dopp. Jag lade mej sedan och solade och kopplade av allt.

Då ser jag att det kommer nya besökare som kommer mot mej. Det var två äldre damer som passerade mej och hejade, jag hörde att de var från Danmark.
De bredde ut sin filt ganska nära mej och började att klä av sej. Jag tittade lite diskret medans de gjorde det, de såg det och verkade gilla att jag tittade.
Båda var ca 70 år men smala och välbevarade i kropparna. Den ena var blond och den andra brunett och båda var helt rakade mellan benen.
Intressant tänkte jag, de såg bra ut, trots åldern.
De ordnade sina prylar och satte sej på sin filt ganska nära mej.
Varför så nära mej, tänkte jag, det är ju en stor strand?

Jag låg på rygg och solade och tänkte inte mer på dem förrän jag märkte att de tittade på mej.
Titta ni tänkte jag, inte mej emot.
Då ser jag att blondinen sitter vänd mot mej med benen lätt isär och kollar på mej. Jag hade full insyn på hennes underliv, och tittade gärna. Jag mötte hennes blick och förstod att det var medvetet, hon log när hon såg att jag tittade.
Jag var inte oberörd, tankarna gick till hennes fitta som var fin att se på. Jag tänkte på att jag har haft sex med tjejer och kvinnor i olika åldrar, men aldrig med någon i den åldern.
Då ser jag att brunetten plockat fram en liten kamera och fotade mej diskret. Jag brukar inte ha något emot det, och log mot dem.
Då plockade även blondinen fram en liten kamera och fotade mej, utan att dölja det.
Jag tänkte: Vad är det som händer, vilka är de?
Sedan ser jag att de även fotade varandra.

Då kommer blondinen fram till mej och säger hej.   Hon står nära mej så när jag tittar upp ser jag hennes underliv framför mina ögon, det var medvetet förstod jag.
Hon frågade om det gjorde något att de fotade mej tidigare? Nej svarade jag, det hade jag inget emot.
Vi undrar om du vill komma till oss och prata lite, vi bjuder på kaffe. Strandraggning, tänkte jag, men svarade att det gör jag gärna.
Vi presenterade oss och drack kaffe. De berättade att de var från Danmark och gjorde en resa för att besöka olika nakenbad i Sverige. Vi är väninnor sedan vi var barn och är båda änkor sedan några år och naturister. Vi är båda 72 år och bestämde oss för att göra en resa genom Sverige för att uppleva något spännande, medans vi fortfarande mår bra. Livet som änkor kan vara ensamt ibland.
De skrattade och sade: Vi är moderna damer med både digitalkameror och bärbara datorer. Man måste ju hänga med utvecklingen även när man blir äldre.                                                                        Som du ser så är vi även helt rakade i underlivet, det är ju en trend nu som vi följer. Ingen av oss har gjort det tidigare och vi bestämde oss för det innan resan började. Det känns skönt att slippa hår på musen och så syns den ju bättre om någon skulle vilja titta, sade hon och log mot mej.
Att det var mej hon menade var inte så svårt att räkna ut.

Blondinen skrattar och säger: Vi har besökt andra nakenbad på vägen hit, men inte lyckats få kontakt med några snygga män. Vi hade även bestämt oss för att vi ville gärna fota nakna män, men inte lyckats speciellt bra med det annat än lite tjuvfotande på avstånd.
Bilderna på dej blir ett fint semesterminne, sade hon. Tycker du att vi är hemska som tänker så?
Nej sade jag, jag ser inget fel med det. Även jag brukar ha min lilla kamera med på nakenstränder, det kan ju hända att det blir tillfälle att fota ibland, kanske tjuvfota lite ...
Jag säger att jag ska hämta min kamera, och gör det.
Även jag ville ha minnen av dem. De poserade gärna för mej utan att vara blyga, och jag tog även  närbilder på deras underliv, de hade inget emot det!
Nu är det vår tur sade brunetten och båda fotade mej. det var kuken som var mest intressant för dem att fota, men det hade jag inget emot och visade den gärna för dem.
Det här var en ny upplevelse för mej att två äldre damer fotade mej naken och att jag fick fota dem.
Vad ska hända nu, tänkte jag.

Blondinen lägger sej på rygg med benen lätt isär, ler mot mej och frågar: Vad tycker du om min fitta? Jag såg att du gärna tittade tidigare? Då förstod jag att de ville ha sex! Ja sade jag, jag tittade gärna. Jag svarade ärligt att jag tycker att den är fin.
Du får gärna titta lite närmare om du vill, sade hon.
Det hade jag inget emot och hon särade mer på benen. Jag smekte den lätt med fingrarna och märkte att hon var lite fuktig och jag kysste den. Forsätt, sade hon!
Då lät jag tungan och läpparna smeka hennes väldoftande fitta och masserade hennes clitoris.
Då hade jag fullt stånd och såg att den andra kvinnan fotade oss.
Det tog bara några minuter innan hon fick orgasm.
Tack sade hon, det är ingen man som rört fittan sedan jag blev änka för sex år sedan, bara jag och min dildo. Det var underbart.
Nu är det min tur sade brunetten och lade sej med benen isär. Även hennes fitta var fin att se på och jag smekte och slickade även henne till orgasm medans blondinen fotade.
Även hon var tacksam för det.

Jag hade bara sett men inte rört fittan på någon i deras ålder tidigare. Att de var i den åldern märktes inte på deras fittor. Båda var fräscha och fina och "såg yngre ut"

Nu är det vår tur att leka med dej, sade blondinen. Ställ dej upp, jag gjorde det och båda fotade mej medans jag stod där med stånd. Underbart sade brunetten och båda tog många bilder.
Lägg dej ner sade blondinen. Jag gjorde det och lade mej på rygg, fortfarande med stånd. jag tror jag drömmer sade den ena, jag med sade den andra. Blondinen skrattar och säger: Det här låg högst upp på vår önskelista på upplevelser inför resan. Det här tillfället får vi bara inte missa, sade hon och båda fotade så mycket de hann med.
Jag gillade situationen och deras intresse för mej och för kuken. Den fick väldigt många bilder.
De fotade även varandra när de höll i kuken.
Jag har aldrig tidigare fotat en man naken med stånd, inte jag hellre, sade den andra.             Brunetten skrattar och säger: jag har faktiskt inte alls fotat någon naken man förrän nu.
Blondinen säger: Jag försökte tjuvfota min man naken för många år sedan på en naturiststrand.     Men han blev bara elak och gillade inte det.

Sedan ligger båda på varsin sida om mej med sina ansikten nära kuken och tittar på den.
Det är underbart att få se en styv kuk på nära håll igen, sade blondinen och den andra höll med.         Båda kände på den och runkade den lätt. Då känner jag blondinens läppar runt kuken och hon sög på den en stund. Underbart!
Sedan var det brunettens tur att suga. Båda visste hur man gjorde det skönt för en man.
Det blev dags att spruta, brunetten märkte det och fortsatte att suga, och jag sprutade i hennes mun.
Det var en skön orgasm.
Nu blev jag avundsjuk, sade blondinen, jag vill också smaka på hans sperma. Då kysser de varandra och delar på den !!!

Efteråt vilade vi lite och pratade om allt och drack mer kaffe, nu även smörgåsar som de haft med.
De tittar på mej och säger: Du har förgyllt vår resa mycket, visst hade vi hoppats på att uppleva något spännande. Men, det här var över alla våra förväntningar. De var mycket tacksamma för allt och glada att jag inte avvisade dem, kvinnor i deras ålder.
Jag sade att jag har haft sex med kvinnor i olika åldrar, men aldrig med någon i deras ålder. Det var en ny upplevelse som jag gillade.
Ni har båda fina kroppar och fina fittor som smakar ljuvligt, och båda suger underbart, så jag klagar inte.
Vi har tränat i många år, fastän nu är det länge sedan, sade blondinen leende.
Brunetten säger då: Vi har båda varit gifta och det var ett bra liv. Men vi är egentligen bisexuella, vilket våra bortgångna män aldrig visste om. Vi har smugit till oss några stunder ibland och njutit av varandras kroppar. Jag ser inget fel med det, sade jag.

Vi pratade och solade och badade lite, då säger blondinen: Vill du knulla? Jag var inte beredd på frågan men svarade snabbt, ja.
De hjälptes åt att runka min kuk tills den blev styv.  Blondinen stod på alla fyra och jag tog henne bakifrån medans brunetten tittade på och fotade. Då bytte de plats och jag tog brunetten bakifrån medans blondinen fotade.
Sedan ville de att jag skulle ligga på rygg medans blondinen skulle runka av mej och brunetten filmade det.
Hon kunde sin sak och jag sprutade ganska snabbt. Då kommer båda och vill suga rent kuken från sperma.
Förförd av två äldre damer, men jag klagade absolut inte!
Jag vill fota  när ni smeker och slickar varandra, sade jag. Det ställde de gärna upp på.

Efteråt sade de att de hade haft ett bra liv som gifta, men bådas män var lite ... tråkiga. Därför hade de bestämt sej för att göra något de inte varit med om tidigare, Att hitta en snygg man på stranden som ville ha sex med dem, gärna när andra såg det, och fota och filma det! Det var en dröm, en sexdröm som de hade pratat om mycket som de båda ville uppleva. Vi vill tacka dej för ... allt vi upplevt idag!
När vi kommer hem, att få kolla på bilderna och film, det blir spännande. Wow, vilket semesterminne! Blondinen sade även: Tanken på att du har en massa nakenbilder på oss gillar jag, även det är en spännande tanke, brunetten nickade och höll med.
Är det ok för dej om vi visar lite läckra bilder på dej för några vänner? De kommer att sätta kaffet i halsen när de ser dej och din styva kuk, och bli gröna av avundsjuka när vi berättar om den här dagen.
Ni får visa vad ni vill för vem ni vill, sade jag.
Det gäller dej med sade båda leende! Att ha levt våra inrutade ofta tråkiga liv, sedan har en främmande man sexbilder på oss som han kan visa för sina vänner. Det är en spännande tanke!

Det blev dags att åka hem. Vi bytte mailadresser och lovade att hålla kontakt. Blondinen sade att nu hade de massvis med bilder och film som de kunde kolla på och minnas den här dagen, vilket de var mycket tacksamma för.
Vi kommer att maila allt vi har till dej när vi kommer hem, lovade de. Jag lovade att maila alla mina bilder till dem.
Jag hade tänkt mej en skön dag på stranden, bara sola och bada och ta det lugnt. Men dagens händelser ångrade jag inte. 
En annorlunda upplevelse, men jag gillade den.







                       






1 kommentar:

  1. svenne.nm@spray.se15 september 2015 kl. 21:12

    Underbar historia! Visst är det något alldeles speciellt med mogna damer. Så vansinnigt skönt att få visa upp sig naken och sedan tillfredsställa dem med mun och tunga. Fast jag tycker nog det blir ännu bättre om man får lite hårstrån i munnen när man slickar och suger på deras godsaker...

    Sådana kvinnor tackar man inte nej till!

    SvaraRadera